کلبه تنهایی رویا
کلبه تنهایی رویا

 
درباره وبلاگ

 

موضوعات

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 377
بازدید کل : 192851
تعداد مطالب : 544
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1





 
واسه بابای خوبم

 من و نوشته هام هم عالمی داریم ...

تمام لحظه های نبودنت ، یک غزل می شود برایم !

 

او متولد می شود ، من عشق می کنم ،

عاشقش که می شوم ، دستم را می خواند !


رو به رویش می نشینم ، محو ِ هم می شویم ،

من ناز می کنم ، او می خرد !

به آغوشش می روم ، بوسه بارانم می کند !


قدم می زنم ، زمزمه ام می کند ،

باران می خواهم ، بر من می بارد !

برف که میاید ، دستی می شود در دستم ، گرمم می کند !


می خندم ، برایم قهقهه ای می شود از ته دل !

دلم که می گیرد ، دلش تنگ می شود ، نوازشی می شود روی گونه هایم !


تمام لحظه های نبودنت ، یک غزل می شود برایم !

همین یک غزل مرا بس ! 

                                              جای خالیت را پر می کند ...بابای خوبم ....

دلم برایت دوباره سخت تنگ شده...

27اذر دوباره امد....

من ماندهمو یک سینه پر درد

دومین سال رفتنت را به سوگ مینشینم....

کاش بودی تا تمام عاشقانه هایم را به پایت میریختم....

کاش یرگردی ...

کاش برگردی....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:, توسط رویا